Uw keuze voor onze "unique buying reasons"

Het verhaal              De werkwijze            Aanpak

 @Peter Voogt


Ambitie waarmaken met innovatieve en Merk-Waardige exposure.  Het merk passend bij je visie en ambitie en spraakmakend bij de doelgroep. Dit is de kracht van live communicatie. Met jarenlange ervaring in de 

B-2-B markt en een heldere, gedurfde visie op uw vraag maken we samen met u een onvergetelijk event.

 


Van intake naar briefing en debriefing. Met welk doel en waarom wilt u een evenement organiseren?

Voor wie en met welke bedrijfscultuur past dit bij uw communicatiestrategie en campagne(s)? Is een high end event intern net zo belangrijk als voor uw klanten, op welk niveau dan ook? Met deze kaders maken we een passend concept gebaseerd op uw afgegeven budget.  In ons voorstel  vindt u onder andere  een transparant kostenoverzicht met een passende locatie, cateraar, AV techniek enzovoort.........



Projectomschrijving


Vanuit het geaccordeerde voorstel volgt de projectomschrijving waarin we definitief de keuzes vaststellen. Het projectmanagement wordt belegd en afgestemd met de opdrachtgever en eventuele "derden" Hiervoor komt een uitgebreid op de minuut uitgeschreven draaiboek met contactpersonen, de bereikbaarheidgegevens, de 

" what to do" lijst en verantwoordelijke personen.  Uiteraard hoort hier de bewaking van het budget bij.